Arkadaşlar 4 aylık kızım var ikisinden de emziriyordum güzel gidiyordu bazı sıkıntılar yaşadım o gün çok ağladım üzülmüştüm iki göğsümde boşaldı yumuşadı süt gelmedi sol büyüdü süt doldu ama sağ göğsüm küçük kaldı içinde süt var ama çok küçük büyümedi bunu yaşayan var mı acaba?