Bbebek İki ay önce doğum yaptım ve doğumdan iki hafta sonra kabızlık sorunu yaşadım ve yaklaşık bir buçuk ay oldu tuvalete çıkmakta Zorluk yaşıyorum yarın doktora gideceğim kabızlık ya da hemoroid problemi yaşayan oldu mu ve çözümünüz ne oldu lütfen yardım edin
Ezgiyln Bbebek merhaba ben sezaryen olmama rağmen tam 1 aydır bununla mücadele ediyorum. Henüz 2-3 gündür daha iyiyim ama hala tam geçmiş değil. Her gün sabah - akşam bir yemek kaşığı zeytinyağı içiyorum. Sabahları aç karnıma kayısı ve arkasından su içiyorum. Asla beyaz ekmek hamur işi yemiyorum. Birde o gün akşama kadar wc çıkamamışsam sade nescafe içiyorum o hemen çıkartıyor. Bol su için. Gerçekten çok zor benim dünyam kararmıştı Allah kimseyi sağlıkla sınamasın bebeklerimizle çok zor olıyor
UmutUmay Bbebek ben bekunis kullandım benimde hemoroid var samıyordum makat çatlağıymış ama hemoroid için eczaneden direk gidip fitil almıştım doktora görünmeden bekunis+fitil rahatlatıyor ama geçici çözüm
UmutUmay Bbebek bu arada doğumdan kaynaklı olabiliyor kabızlık aen günde 3-3.5lt su iç çünkü senin organlarına bebeğine derken bağırsaklarına su yetmiyor
Bbebek Bende sezeryan doğum yaptım zeytin yağı içiyorum, o bölgeye yağlamış olduğum pamuğu da koyuyorum ama azalma olmak yerine daha da çok artıyor ve evet dediğiniz gibi hayat kabus olmuş gibi bebeğime bile çok bakamıyorum
Eymenkuzusu Bbebek merhaba burada bir cok kadina yazdim size de aynisini yazacgim. Benimde dogumdan sonra hemoroidm olustu 10 adet patlicanin sapini 10 bardak su 8le kaynatip dabahlari ac karnina 1 hafta boyunca ictim ve cok sukur geçti
Bbebek Bugün doktora gittim hemoroid değil makat çatlağı dedi ilaç yazdı bakalım kullanacağım makat çatlağı için ekstra bir öneriz var mı acaba