gamzearass Kızlar bebeğimin burnunu şırıngaya serum fizyolojik çekerek temizliyorum. Daha sonra hafif bir şekilde aspiratörle çektim. Ama çektikten sonra fark ettim ki kan gelmiş. Acaba yanlış mı yaptım? Ne yapmalıyım. Canı acıyor mudur oğlumun?
EcemY gamzearass Damarlarına zarar gelmiş olabilir tam yumuşamadan yapıştıysa zor gelmiştir aspiratöre ben doğduğundan beri kullanıyorum 4 buçuk aylık olucaz neredeyse bir kere yaşadım onu oda dediğim gibi olmuştu korkmayın iyice benlendikten sonra devam edin bence benim doktorumda tavsiye etmiyor bırak kendi akar diyor ama bebeğim nefes alamadıkça hem o hem ben rahat edemiyoruz malesef zorundayız
Selin1234 gamzearass ben hiç aspiratör kullanmadım onu sağlıklı bulmuyorlar bebeğimi yan yatırıp siktikdan sonra ters çevirip sırtına bir iki kere vuruyorum o kadar
seymaasik Bizim doktorumuz aspiratörü kullanmamızı hiç istemiyor. Serum fizyolojik damlat o yumuşayıp akıcak zaten dedi ki bizde öyle yapıyoruz şuan. Heke ki kan geldiyse orda ters giden bişeyler var 🙁
gamzearass seymaasik benimki de önermiyor aslında ama diğer türlü tam temizlenmiyor. İnşallah kötü bir şey yoktur😔
gamzearass EcemY damarına zarar gelmesi öok6mu kötü acaba? Kendiliğinden geçer mi ne yapacağım bilmiyorum.
EcemY gamzearass geçer geçer bir süre o deliğinden çekim yapmayın yani ben öyle yaptım 3-4 güne geçti korkmayınn
Selin1234 ceylanguller 2,5 ml bir burnuna 2,5 ml bir burnuna sıkıyorum ben onu yavaş ta değil çok hızlıca değil orta şekilde veriyorum