annelik_delilik Arkadaşlar bebeğim 13 günlük göbek bağı düşmedi henüz ve altı iltihap kapmış… internette tehlikeli oldugu yazıyor acile götürmelimiyim ? Yarın çocuk doktorunamı gösteriyim başına gelen varmı ne yapmam gerekiyor ?
TugbaShn1 annelik_delilik benim kiziminda gobek bagi gec dustu ve iltihap olmustu kotu koku varsa acile gitmenizi tavsiye ederim
Ayselmiros annelik_delilik acile götürün eğer şimdi imkanınıza varsa hemen k vitamini iğnesi yaparlar yarında normal doktorun görmesi gerekir başıma geldiği için diyorum
Jelibonsmom annelik_delilik Merhaba 🌞 bebeğimin de kanamıştı, doktor göz merhemi önerdi ve iyileşti gerçekten
annelik_delilik TugbaShn1 koku yok göbek bağının şuanda az bi tutar yeri kalmış alt kısmı iltihaplanmış korktm görünce size ne tavsiye etmişti doktor