Cly01 bence geç bile kalmışsınız. Oğlum ek gıdaya başladıktan bır ay sonra hep kendi yedi döktü saçtı hele bir pilav yerdi eşim sinir krizi geçirdi her yer battı diye😂😂 sonra kaşık sonra çatal kullanmayı ogrendi. Şuan maşallah 2yasinda aynı bizim gibi yiyebiliyor dökmeden. Ve yemeği minciklayip oynamaya başladığı gibi önünden aldım yemek oyun değil annecim oynanmaz diye hafif kizarak hep aldım önünden. Ağlasa bile geri vermedim. Böylece öğrendi minciklanmayacagini da