Fulya-1 Arkadaşlar 2 aylık bebeğim yaklaşık 3 gündür gündüzleri beşiğin de uyumuyor. Kucağımda uyuyor yatağına koyduğum an uyanıyor akşamları böyle bir sıkıntı yok. Sizce neden? Sorun ne olabilir?
Hemsirehilall Fulya-1 benim kızım da aynı malesef 😢 beşiğine koyduğunuzda sırt üstü değil de yan koymayı deneyin anne karnında gibi hissediyorlarmış öyle okumuştum ben bi uzmanın sayfasında ama o da çok çözüm değil 10 dk sonra geri uyanıyor gün içindeki uykusu nasıl ?
Linaduygu Fulya-1 yatağı soğuksa irkilip uyanır sizin sıcaklığınızla uyuduğu için orası soğuk geliyor olabilir minik bişey atın peteğin üstüne bu kıyafetiniz de olabilir hem kokunuzla uyumuş olur sonra beşiğine koayacağınız zaman önce onu koyun sonra bebişi bırakın
Fulya-1 Hemsirehilall kesik kesik uyuyor kucakta dalıyor derin uykuda yatağına koyuyorum,on beş dakika sonra tekrar uyanıyor böyle akşama kadar gidiyor.