dikkatbebekvar 8 gün önce dogum yaptım sezeryan yerim boydan boya cok sert bir de sağ en uctaki köşesinde şişlik kızarıklık var. Varmı böyle olan ?
birtutambilgi dikkatbebekvar şimdilik böyle olması bence normal doktor kontrole çağırmıştır zaten o güne kadar temiz tutun gidince sorarsınız enfeksiyon olmamasına dikkat edin
OzgeEge dikkatbebekvar dikkatbebekvar ben de 12 gün önce yaptım. 4-5 gündür hem sağ hem sol uçta sertlik ve şişlik var. Doktorum krem verdi kullanıyordum bir değişiklik olmadı. Dün gece de o şişlikten sızıntı şeklinde kanama oldu. 😞