guno kilosu gayet iyi en son götürdüğüm doktor 3 4 bez çıkması lazım dedi doymasa ağlar diye düşünüyorum o da yok bir de doğru düzgün emmiyor etrafı izlemekten memede uyumayı çok seviyor su an bile öyleyiz kaç saatte bir bez degisitiryorsunuz çizgi dolana kadar mı yoksa saati gelince mı aliyorsunuz