Slm1122 Bu kremi bugün eczacı verdi iyimi kullananlar varmı pişik için kızlar bide zararlı bi krem değil demi
Miniz Slm1122 Canım bende vardı ben pek sevemedim onun yerine sudokrem kullandım şıp diye geçirdi doktorumuzda sudokrem önermişti.
Slm1122 Ceyda_48 anladım canım ben eczaneden aldım mor verdi dün akşam başladım bakalım etkisini göremedim henüz
Slm1122 Aslidlmn postu açtığım gündür kullanıyorum bi azalma yok gibi ama çoğalmada yok biraz daha denicem
Ceyda_48 Slm1122 bana doktor trosyd diye bi krem yazmıştı eczaneden almıştım oda iyi geliyor iyileştiriyor mantar gibi olan tahrişler için benim kinin kıpkırmızı özel bölgesi onu kullanınca geçiyor bide ıslak mendil kullanma pamuk ve suyla temizle
Slm1122 Ceyda_48 onu alcaktım normalde ama kortizonlu filandır diye almadım ama duydum iyi olduğunu canım