Ballinin_annesi Mmmdmeteefe nasipse ben de 3 çocuk istiyorum bi tane 8 aylık bebem var tavsiye eden var mı😂
Sehirdegeceyarisi Beyzaikra yaa benimde aynı 2 kız bir oğlan kızlarım 5 buçuk 2 buçuk yaşındalar oğlum 5 aylık
Elifmm Ballinin_annesi cok güzel bişey ama cok zor anneniz falan yanınızdaysa kolay lıkla bakabilirsin yanlızsan cok zor büyümelerini bekle
Ballinin_annesi Elifmm açıkçası tek bakıyorum yani tabi kimse orduyla bakmıyordur ama işte eşim de öyle aman aman destek olan biri değil bakalım nasip ikinciyle arayı açmam diye düşünüyorum ama üçüncü çok ilerde olur Rabbim verirse