kirmizibalikgolde Kızım babası ile kaynanama gitti. Ben gitmedim aram kötü. Kalbim çok ağrıyor Kızım aklıma geldikçe ve çok hızlı atıyor. Kızım tam 15 aylik . Onun aklına geliyormuyum beni özlemişmidir acaba??
yemedimamadoydum kirmizibalikgolde bir haftadır bende kaynanamlarla tartisdim üst katimda oturuyorlar 2 gün önce gittiler valla aşağıda bardakla dinledim 🤭🤭🤭 annecim annecim diyo sinir oldum yavrum odalara gidip beni ariyomus ağlamaya başladı hemen eşimi aradim getir çocuğu dedim hemen geldiler gözleri yaşlıydı oğlumun 🥺
Halimea kirmizibalikgolde yatılı gitiyse aklına gelir 1 ,saatlige falan gidiyse aklına gelmeye bilir.
kirmizibalikgolde Ceyda_48 öğleden akşama kadardı ama benim içim çok acıdı geldiler çok şükür. Merak ettim oda beni özledi mi aklına geldim mi acaba diye . Küçük ya hani unutmaz dimi hemen beni
kirmizibalikgolde Halimea 6 7 saatliğine gitti ama çok şükür geldi. Umarım.beni aramistir gozleri . Çünkü o yokken benim kalbim ağrıdı 😰 kız annelik çok tuhafmis
yemedimamadoydum kirmizibalikgolde unuturlarmi hiç herkes bir yana sen bir yana anlık unutur oda oyun falan oynattiklarinda ama hep gözleri seni arar. Bugün geldi kaynanam bize diyo gözleri seni ariyo evde bütün odalara baktı. Benimki bide hiç emmesi sadece kırk gün sonra stresden sütüm kesildi onlar yüzünden bıde pişkin pişkin diyo bu emseydi seni hiç birkmazdi bizde durmazdi bende dedim işinize mi geliyo emmemesi diye lafımı cakiyorm hemen 😤
kirmizibalikgolde yemedimamadoydum ben laf çakamıyorum herseyi içime atıyorum . Benim de sütüm kaynanam yüzünden kesildi herseye kulp buluyordu çocuğun ağzına tuzlu su şekerli su herseyi sürüyordu. Sinirden hiç sütüm kalmadı. Allah kızından çıkarsın valla bana yaptıklarını. Bu yüzden onlara tahammülüm yok . Kızımı gonderuyorum ama ben yokken nasıl neler yapıyorlar ona acaba
Efy Çalışan anneler ne yapsın hergün kaç saat bırakmak zorunda kalıyorlar dert etmeyin bu kadar kendinize ayrıca arada 1-2 saat ayrı kalmak sizede iyi gelir
kirmizibalikgolde Denizanasi92 siz alışmışsınız ben ilk defa ayrin kaldim . hayret etmenize gerek yok ki 😪 birde kaynananlar cocuk bakmayı bilmiyor çok cahiller normal değil mi üzülmem aklımın kalması ?
Denizanasi92 kirmizibalikgolde alışmadık makul olmaya çalışıyoruz illa ki ayrılacaksınız yani Allah Hastalık kötü şeyler vermesin bizler anneyiz sabırlı ve makul davranmalıyız çocuklarımızın ruh sağlığı için. Ayrıca babasını tembihleyin o da ebeveyni sonuçta. Aklınız kalabilir bana tepkiniz biraz aşırı geldi.
yemedimamadoydum kirmizibalikgolde benimki ilkten öyle şeyler yapamıyordu yeni yeni kafasına göre takılmaya başladı ona da kızıyorum. Geçenlerde tatlı yapmıştım eliyle şerbetini sürüyordu ağzına bende kızdım bir daha yiyecek konusunda yaklaşma diyorum. sonra yukarı çıkıp benim ardından konuşuyorlar karı koca 😂. Valla canım hayat felsefem içime atıp benim içimi kemircegine söylerim karşımdaki insanı kemirsin bende keyifle izliyim 😂😂
Oznurbercem09 yemedimamadoydum çok iyi yapıyorsunuz bende sesimi çıkarmadım hep onun elindeydi hatta her seferinde kız emerken bir anda elimden çekip alırdı 6 ayda ayrıldık haylada diyor bakamadın kıza ben bakıp büyüttüm senden anne olmaz felan diyip duruyor ağrıma gidiyor birşeyde diyemiyorum kocamın korkusundan oda bana kızıyor diyor annem ne derse o onu kızımdan değerli görüyorum sende öyle yapacaksın diyip duruyor kafayı yemiş durumdayım
yemedimamadoydum Oznurbercem09 o öyle görebilir ama senin öyle bı mecburiyetin yok cNim kimse çocuğundan daha değerli değil. Alamazlar öyle elinden emerken bide ne münasebet yani yazık günah o sabinin hakkına giriyolar