Uzun zamandır gebzede güvenilir bir çocuk doktoru arıyordum. internetten detaylı bir araştırma yaptım. fakat bir sonuca ulaşamadım farabide çalışan kuzenim kesinlikle Şükran hoca ve Harun hoca ikisi de çok çok iyi dedi. onun da önerisi ile çocuğumu şükran hanıma götürdüm. kızım şükran hanımı o kadar sevdi ki akşam babasına tam bir saat nasıl muayene olduğunu anlattı . hayır benim çocuklarım hangi doktor olursa olsun kapından girmeden çığlık çığlığa ağlamaya başlıyordu ben bile şaşırdım. hocaların ikisi de gerçekten çok iyi arkadaşlar. yapılan yorumlar sahte zannediyordum fakat öyle değilmiş. muayene olunca ben de hak verdim. çok şirin ve bir o kadar da temiz klinikleri var. arka sokak gibi geldi meğersem anayola bakıyormuş biz arka tarafından giriş yapmışız. burası gördüğüm en temiz klinik .her yer tuvalet dahil mis gibi kokuyor. biz doktorumuzu bulduk. inşallah hiç bırakmayız.