Karaadas Meleksongl ben aptamil conformil kullanıyorum kıvamı biraz yoğun yavaş akışlı biberondan içirmesi zor oluyo yoğun kıvamlı olduğu için daha iyi toparlandı kilosu
Berregunes Meleksongl benim kızım 4ay 7 günlük aptamil 1 normal kullanıyorum 7 kg şuan dr mamayı azalt demişti gecen ay
bebegim86 Meleksongl merhaba elimde aptamil prosyneo 1 mama var hiç açılmamış skt 30.11.2023 satıyorum ilgilenirseniz
bebegim86 Berregunes merhaba elimde aptamil prosyneo 1 mama var hiç açılmamış skt 30.11.2023 satıyorum ilgilenirseniz
bebegim86 Kizannesiiiii hayır satmadım ama denemek amaçlı sadece 1 kere mama yaptım bebegim içmediği ici kaldı
mevlideee Bende diğeraptamillerden protein oranı fazla diye biliyorum. Aptamil kullanıyordum bir kerede ondan kullanmıştım. 1 kutu kullandığm için çok bir sey farketmedim
Missdraje Meleksongl alerji mamasi o. Sut proteini icermiyor. Alerjisi yoksa bosuna mahrum birakmayin sut urunlerinden