Selam güzel anneler ,
Bebeğim 10buçulk aylık koltuk kenarında tay tay yaparken düştü ve de bir daha kendi duramıyor ellerimi bırakmadan adım atmıyor artık sıralamaz oldu öylece kalıyor ve istemiyor tepki veriyor ne yapabilirim fikriniz var mıdır etkiler mi yürümesini bu korku