Laden Benisahtesevme2 aşırı hemde. Altın künyelerim hep yamuluyor kopuyor bunun maşallahı var hiçbir şey olmuyor
hulya09 Laden görsel eklemeyi beceremedim bulamadım bir türlü modeli T kapama klipsli bileklik diye gecíyor günlük kullanımda sade güzel oluyor işte sade şeyler kullanmam gerektiğinden sadede gidebilecek model Ankara’daki mağazasında deneyerek seçmistim bu arada bazen 3 al 2 öde kampanyasi oluyor
Laden Benisahtesevme2 ay ben çok seviyorum. Bir de apple watch aldım dün. Bayılırım bileğimde bir şeyler olmasına😁
Mlk026 Laden bence mağazasından alın Trendyolda zarfla yolluyorlar diye biliyorum mağazadan aldığında tek charmı bile çok güzel paketliyorlar.ayrıca mağazada özel seriler var. Anne kız charmı var ondan kesin al iki tane ilerde birini sen birini kızın takar çok tatlı 😍
Laden Benisahtesevme2 valla 5 bin şuan. Ben yeni alınmış ama kullanmamış birinden aldım 2 bine ehehehe. Kordonunu ben değiştirdim dün normalde siyahtı
Sblrbl benim bilekliğim klips yeri kalp şeklinde olandan , eşimin ve benim baş harflerimiz takılı ve bir de kalp charmı var şimdi de bebeğimin baş harfini ve bebek charmı ekleyeceğim ☺️
Pol34 Laden yılbaşında alacağım charm yoktu stokta sevgililer gününe alıyım dedim sevgililer günü indirimi olmadı 8 Mart kadınlar günü indirimi olur o zaman alırım dedim aha yarın 8 Mart indirim mindirim yok 🤣🤣