25 günlük bebeğim var ve uyku düzeni iyi degil. gece mutlaka uyanip birkac saat uyanik kalıyor. ve gazdan dolayı da avunmuyo hic. sabah ogleye kadar da ayni. sadece aksam saatleri güzel uyuyor. gazli ve kolik bir bebek oldugu icin amacim onu avutabilmek oluyor. gece uyanmasini düzeltir mi yoksa kalici olur mu. ilk oglum belli bir yaşa kadar hic geceleri uyumaz sabaha kadar otururdu öyle olmasından korkuyorum