Beş buçuk aylık oğlum var doğduğundan beri Sadece anne sütü ile besliyorum. Ama geceleri böyle sık uyandığı için mama vermeyi düşündüm denemek istiyorum. Çoğu zaman süt sağıp veriyorum geceleri fakat bu yorucu olmaya başladı. Kilosunda veya çişli bez sayısında bir sıkıntımız yok. En azından geceleri mama verirsem belki daha uzun uyur diye Aptamil 1 numara mama aldım ama oğlum asla içmiyor uyku arasında bile denedim kabul etmiyor. Hip organik onu da denedim onu da kabul etmiyor. Bana herhalde süt sağmanın yolları göründü 🥺