Yarın annemin ısrariyla test yapıcqm ama hic sanmıyorum. Adetim biteli 3 hafta geçti annem üstüne görmüşsündur diyo. Ben üşüttum eminim. Aşırı bulantim koku hassasiyetim var hamileligim de ayni böyleydi. 3.5 aylık bebeğim var. Aşırı ishalim tutamiyorum bile afedersiniz. Kendimi çok yorgun hissediyorum. Regl bittikten sonra 1 kez en fazla 2 kez ilişki olmuştur çocuktan düşünemiyoruz bile öyle şeyleri ve korunuyoruz. Sizce ÜSTÜNE olma ihtimalim ne çünkü 3. Haftada bulantilar baslamaz anca üstüne görmüş olabilirim ama dolu dolu 7 gün adet gördüm. Yarin test alıp yapıcam ama usuttum çünkü salgın da var.