mertinannesi__ Kızlar 2 aylik bebeğimin tırnağını keserken etine denk geldi kanadı biraz ağladı şimdi uyuyor çok üzüldüm acaba sürekli acır mı canı çok yansa uyumadızdi diye düşünüyorum ama ilk deneyimdi bu😔😔
Gunes789 mertinannesi__ benm de başıma gelmişti çok korkmuştm çok üzüldm hemen internetten ete gelince duran tirnak törpüleri varya ondan aldım bidaha riske atamam 😞 acımıyodur iki güne geçiyor bile bebeklern cildi çabuk iyileşiyor sanki. Geçmiş olsun
Gyl Eşimde 2 aylıkken etini yanlışlıkla kesmiştik. Ufacık beyazlık oldu . dezenfekte etmekte fayda var. Ama çabuk geçer. Herkes yaşamıştır muhakkak
Tuba0633 Teramisin varsa onu sür aynı iki aylıkken bende öyle yaptım ama iki güne geçiyor hiç bişi kalmıyor endişe etme eline eldiven geçir ağızına götürmesin
[silindi] Ben tırnağını arkadan kesiyorum (avuç içi )fazlalığı görerek yAni önden kesemiyorum umarım anlatabildim