Iyi aksamlar kizlar nasilsiniz?Hafta sonu nasil geciyor
Annem geldi bebgimi sevdi oynadik annemi yolcu etdik simdi bebegimi uyutuyorum hafta sonumu annemle gecirdim..Aksama tursu yapacam)))
Bazen o kadar cok isim oluyor ki bebegimi 5-10dk bile televizyona bakmasina musade ediyorum ama kendi kendimi yiyip bitiriyorum.Beegim 5ay 13gunluk kiz bebek..Ama gunu cogunlukla sarki acarim soylerim oynatirim dans ederiz ek gidasini mamasini verirken bile oynar garip garip haraketler yapar guldurur veririm ayna karsisina gecer dans eder guluruz birlikte babasi da sever oynatir tirnaklarini tutar banyosuna hafta ici yardim eder bezini bazen evdeyse degitirir yikar altini oynatir kvde de oynar zaman geciririz bazen de yetemediyimi dusunurum..Iste suclarim kendimi bu gun atiyorum bebegimi tv baktiririsam o gun daha cok oynariz bide bazen col huysuzluk yaparsa beyaz gurutluyle uyutuyurum..Aksamlari saat 7den 10a kadar yer yatagi yaparim oyuncaklarini koyarim oynatirim agir motor hareketleri yaptirir karnini ayaklarini gidiklarim dondurmek icin donmesine yardimci olurum..Kabul ediyorum cok ama cok pimpirikli biriyim sanmiyorum yalniz oldugumu benim gibi bir suru annler var opuyorum hepsinin kalbnden.Acaba baska nasil oyun aktivite yapa birilrim daha fazla napa bilirim bebegime yete bilmek icin?Lutfen bilgileriniz farkli yontemleriniz varsa soyleyin..🌸🌸