Babymommssss Bebeğimin parmakları biraz yandı kızardı lütfen ne iyi gelir söyleyin sürekli ağlıyor aşırı kötü değil kızarık 3 parmağı
Almila77 Babymommssss silverdin plus hem uyusturur hemde ağrısını alır hemde yanık izi kalmaz sulandırmaz
Almila77 Babymommssss 9 senedir sağlık calısanıyım içiniz rahat etsin eczaneden bi silverdin plus alıp sürün içinde anestezi özelliği var ağrı sızınk alır cok geçmiş olsun
Almila77 Babymommssss rica ederim ne demek hiç korkma annesi kremi sürünce sizde görcrksiniz hiç ağlamaz anında etki ediyor 😊