Kızım 9+6 günlük. Uzun süredir işaret parmağını kullanıyordu. Bu kadar net ayrı göstererek değildi. 2 gündür net bir şekilde parmağını kullanıyor. Çok şükür. Birden fazla kelimesi var. Taklit ediyor. Gösterdiklerimi yapması beni çok mutlu ediyor. Beraber iletişim etkileşim halinde olmak harika bir duygu 🤲🥰 sizde durumlar nasıl güzel anneler 🌺