Selam anneler, son 15 gündür bebeğim gündüzleri emmiyo meme vermek için koluma yatırdığım an mızmızlanmaya başlıyo memeyi ağzına değdirdiğimde bağırıyo ittiriyo zorlarsam ağlıyo istemiyo hiç bi şekilde. Aç olduğu için hep huzursuz ve uyumuyo gün içinde. Ama akşamları hava karardıktan sonra çok güzel emiyo ve uyuyo.
Biraz pamukçuğu vardı doktor ilaç verdi sürdüm her gün karbonatlı suyla sildim pamukçuk geçti ama bu gündüz memeyi reddetme durumu kaldı.
Yatak odasına siyah perde aldım orda karanlık sessiz olunca biraz tutuyo ama en fazla 5-6 dk emip gene ittiriyo istemiyo. Bunun sebebi nedir ne yapmak lazım emmediği için sütüm azalıyo ne olur fikir verin😔😔