Sanki bebeğimi korumakta yetersizim başına birsey gelince koruyamıyor muyum sahip çıkamıyor muyum diye kendimi üzüyorum mesela dün kayınvalidem tutarken eltimin oğlu da koridor da top oynuyordu yanlışlıkla bebeğime çarptı alnı kızardı içten içe çok kızdım kaza olduğu için bisey de demedim kucağına vermeyince de sakınıyor derler diye almıyorum onlardan