esilesil
Öncelikle geçmiş olsun
Benim bebeğimde gazlı bir bebekti (sadece anne sütü alıyor)
Zeytinyağının kaynatarak asitini alıp karnına ayaklarının altına bol bol masaj yapıyordum. Abartmadan yavaş hareketlerle bacaklarını karnına doğru hafifçe iterek hareketlenme yapıyordum böylece gazını kolay çıkarıyordu . Çok ıkındığı zamanlarda poposuna zeytinyağı sürüyordum . Burdan bir kaç kişiden de mamasına zeytinyağı damlatıldığını biliyorum . Yine de doktora danışırsanız daha iyi olur .