BalkizimBaloglum2 Oğlum 2 ay 11 günlük aşağı yukari 1 haftadir kaka yapmiyor yapti ama cok az bisey yapti endiselenmeye basladim basina gelen varmi yarin saglik ocaginda asisi var gidince sorucam bakalim gitmeden sizlerede sormak istedim
basaksahinx BalkizimBaloglum2 valla doktor önerisi ile hakiki zeytin yağı vermiştim 1 çay kaşığı sabah akşam düzeldi sonra
Ftmatc BalkizimBaloglum2 bebeklerde kaka yapmama gün sayısı en fazla 10 gündür 10 gün geçtikten sonra dr götürebilirsiniz
Bozay BalkizimBaloglum2 sadece anne sütü ile besleniyorsa yaptığında kabız bir dışkısı yok ise çok normal.Anne sütü ile sadece beslenen bebeklerde 15 güne kadar bu normal.Benim bebeğim 1,5 ayından beri 6 günde bir yapar kakasını şuan 4 aylık hala aynı :)
Birkullanici BalkizimBaloglum2 canım tam bu zamanlar sıkıntı yaşıyorlar poposunu pamuku çubuk ve vazelinle uyar yapsın bacaklarınıda tuvalet pozityonunda tut .aşıdan önce yapsınki bide onun sancısını çekmesin
Duygulblbc BalkizimBaloglum2 benim bebeğim de 6 gündür yapmamıştı makata zeytinyağı sürdüm akşam sabah da hem sürdüm yeniden hem de emzirmeden önce çay kaşığıyla zeytinyağı verdim hemen yaptı. Yapmasaydı bir fitil varmış ondan alacaktım sabun yapan da var ama sabun önerilmiyor
BalkizimBaloglum2 Duygulblbc yarin sağlık ocağında aşısı var bakalim sorucam bi teşekkür ederim tavsiye icin
Duygulblbc Bozay ben de kasılmamıstım 6 gün olunca sonra gazının koktuğunu fark ettim kakanın yanından geldiği belliydi😅 öyle olunca verdim zeytinyağı 🫠
Elifmevahm Instagram da hastalanmayan cocuk dayfasi var bi bakin sadece anne sütü aliyorsa korkmayin ama mama aliyorsa anne sütünü sagip zeytinyagi ekleyip bir çay kasigi verin bi bakin dedigim sayfaya iciniz rahatlar ☺️
Birkullanici BalkizimBaloglum2 Yok ya benim ilk kızım da iki ay falan böyle oldu ondan sonra hep kendi yaptı çok zor durumda kalırsa uyarıyorum yani bir hafta falan da uzun bir süre
ebrarmom Benim bebeğim de 1.5 aylık ve kakasını 4 5 günde çok zor yapıyordu kıpkırmızı oluyordu. Zeytinyağ verdim, poposuna sürdüm fayda etmedi. Doymadığını fark edip mama verdim az ölçüde ve sab simplex damla kullanınca neredeyse her gün yapmaya başladı
Vini BalkizimBaloglum2 Sağlık ocağının verdiği D3 bizde kabız yapmıştı damlayı değiştirdiğimde düzeldi