PrensessAnneesi Merhabalar benim kızım 2 ay 20 günlük sürekli kucakta oturmak istiyor ama ben korkuyorum daha küçük olduğu için ama çok ağlıyor yatırıncada acaba oturtsam bi sıkıntısı olurmu ilerde oturanlar varmı
Asya4309 PrensessAnneesi Ben ilk bebeğimi üç ay olana kadar oturma pozisyonunda hiç tutmadık kaburgaları batar demişlerdi ama tabi siz bilirsiniz sizinki öyle rahat ediyor demek ki 😂😂
araskuzumm0918 PrensessAnneesi bebek omurilik gelişimi için doğru bir davranış değil en erken 4 ay oturmak için ,bence oturtmamalısınız ağlaması problem değil,oturması şuan çok erken oldugu için problem yaratır ilerde
PrensessAnneesi Asya4309 aslında bende oturtmak istemiyorum ama bebeğim istiyor oturtana kadar ağlıyor mecbur 1 dk oturtup kandırmaya çalışıyorum ama kanmıyor mecbur oturtuyorum inşallah bi sıkıntı olmaz