Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten 14 aylık bebeğimin ateşi 3 gün önce 37-38 arası olunca ilk aklıma diş geldi ama salgın var ihmal etmek diş diye geçiştirmek istemediğimden aile hekimine götürdüm hiç birşeyi olmadığını ateşi 3 gün geçmezse tekrar götürmem gerektiğini söyledi. Ateşi geçti yanlız sanki bir ağrısı varmış gibi sürekli ağlıyor ve sürekli ayakta sallanmak istiyor kendisine asla dokundurtmuyor diş bu kadar yaparım gerçekten