minikkus_1_5 Bundan kullanan var mı çok öneriyorlar yakın arkadaşımda kullanıyor gayet memnun bilemedim internetten sipariş edeceğim bende
g-k-s0212 minikkus_1_5 bunlar benim saçımı çok yakıyor. En güzeli dyson muadilleri. Dyson çok pahalı ama güzel ürünler var ona benzeyen. Fön etkisi saç için daha sağlıklı sanki.
3yasakadarsifirekran minikkus_1_5 Saçı yakıyor bu arkadaşımda vardı denemiştim babyliss çok iyi yada braun
incitanem3 minikkus_1_5 Grundig lavanta yağı kaplı okadar guzelki saçlar banyo yapana kadar dümdüz kayıp gidiyor saçların arasında ve parlaklık veriyor
Kahveseveranne minikkus_1_5 ben bunu 4 sene önce a101 den 30 TL’ye aldım bu parayı hak etmez zaten güzelde düzleştirmiyor
sweetangell minikkus_1_5 1 ay önce remington aldım öncesinde phlips kullanıyordum iki markadan da çok memnun kaldım . Eğer bütçeniz uygunsa remington kesimli tavsiyemdir