Merhabalar ☺️ oğlum 3 yaşını doldurdu. Memeyi 3 hafta oldu bırakalı. Ben emzirmeyi seven annelerdenim. Epey emdik ama süt kanallarım çatladı ve göğüslerim çok ağrıyordu. Zamanı da gelmiş geçmişti zaten. Emmeyi bıraktık ama uyku düzenimiz altüst oldu
Tıpkı bebekliğindeki gibi omuzda uyumak istiyor başka türlü uyumuyor kıyamet kopuyor ve sık uyanıyor. Her seferinde omuuuz diye bağırıyor.
Ayağımda sallamayı bile kabul etmiyor. Zaten ilk bıraktığımızda “ ben şimdi uyuyamam memeleri emmeden “ diyordu
Kendini buna odakladı ve geceleri çok hırçın oluyor. Siz bu dönemi nasıl atlattınız? Tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙈