Skry merhabalar hastaneden çıktığımızda aynı şeyi biz de yaşadık benim göğsümü tutamadığı için silikon göğüs ucu almıştım onunla emiyordu o dönem bende me zaman bırakmaya çalışsam tutamıyor ağlıyor emmek istemiyordu. 1 buçuk ay kadar zorlamadım o şekilde emdi sonra bir gün göğüs ucunu takmadım ve kabul etti. Zorlamayın her gün deneyin bırakacaktır. Daha sert olduğundan kolay kavrıyorlar silikon göğüs ucunu ondan dolayı istiyorlar. (Sonrasında göğüs ucum çok yara olunca ben kendim kullanmıştım en kolay o toparlıyor diyebilirim 3 buçuk aylık olduk arada hala kullanıyoruz biz bir problem yaşamadık 🌸