1 ayı geçti tuvalet eğitimine gerçekten alıştı diyebilirim hatta dışarı bile bezsiz çıkardım çünkü cesaret edemiyordum bu kez de bez takınca kafası karısıyordu. Geceleri de fena degildi uyandırıyordum bir kez.
Geleliiim 3 gündür nerdeyse kuru kalmadı iç çamaşırı. Ben müdahale ediyorum hadi çiş yapalım, çişin geldi mi vs diye ama yok tek tük söylüyor genelde azcık kaçırıyor. Ne olabilir bunun sebebi soguklardan mı başa mı döndüükk