cepoykusu35 3 gün sonra 3 aylık olacak. Tam uyku düzeni oturuyor atak giriyor sinir oluyorum valla. Genel olarak akşam 8-9 gibi uyur. Sabah 6-7 gibi uyanır emziririm tekrar bir saat uyur. 11de bir daha uyur. 3-4 gibi bir daha uyur.
Uyutmamda şu şekil. Kundak tulumunu sararım emziğini veririm beyaz gürültü açarım. Mızırdanırsa yüzünü okşarım. Bazen dokunmam istemez kendi kendine uyur. Ama dalması yarım saati buluyor. Şak koydun uyudu olmuyor yani.