Nurakin077 ben yerine bir şey hazırlamıyorum. oğlum hemen hemen 8 aylık. mesela sebze çorbası yaptım içmedi. tamam olsun ek gıda zaten karnını doyursun gözüyle bakmıyorum. ama lezzetli hale getirmeye çalışıyorum. içine tavuk suyu, kıyma, 1 çay kaşığı tereyağı ya da çay kaşığı ucuyla nane atmak gibi. bence içini zenginleştirmeyi deneyip muhallebi gibi pürüzsüz veya tatlı şeyleri yapmayın artık. zaten anne sütü veya mama ile doyuyor