Ben cok endiseliydim. O kadar rahat olduki surec ne bir aglama ne bir mizirdanma. Doktor zaten gercekten alaninda cok iyi. Biz cok arastirmistik. 20 gunde tamamen iyilesiyor. İlk gunlerde sargili oluyor. sadece bir krem kullaniyorsunuz. Her altini degistirmenizde sarginin uzerine biraz birakip kapatiyorsunuz. Doktor zaten gun gun fotograf istiyor ve size yapmaniz gerekenleri soyluyor. 20. Gundede kontrole gidiyorsunuz bu kadar. Hic endiselenmeyin korkmayin. Sunnetten once ac ve uykusuz olursa sunnet yapilirken mama yada sut icirebilirsiniz yada yapilmadan once uyutabilirsiniz. Bizimkine mamada iciremedik uyutamadikta:) buna ragmen hic huzursunlanmadi odayi inceledi ve cabucak bitti islem