Burcu0725 Arkadaşlar oğlum sünnet oldu çok şükür. İlk çişini uyuşujkrn yaptı herhalde ağlamadı ama sonra eve gelınce yaptığı fena ağladı süreç nasıl ilerliyor hep ağlayacak mı ne zaman sakinler iyileşir ben mahvoldum resmen yardımlarınızı rica ediyorum
Elifglarda Burcu0725 canım benim bebegim hiç ağlamadı ki bilmiyorum fitil kullanıyor musunuz doktor bize her 6 saatte bir yarim fitil kullan demişti hiç ağlamadı
Svscgdm Burcu0725 ilk yaparken aglaması normal ama sonra geçiyor ilk de aglıyolar bende 1hafta önce ikizlerime yaptırdım biri hiç aglamadı mesela cişini yaparken digeri agladı ama öyle cok fazla da aglamadı yani şimdi de gayet normaller 😀
Tomris4646 Burcu0725 canım sadece ilk gün ağlıyor yarın her şey normal olacak ağrı kesici ver 4 saatte 1 kremini sür bitti gitti inşallah
merveykaya Bende burada bekleyeyim cuma günü yaptırcam sünneti 2 buçuk aylık oğlumu.sizinki kaç aylık?
Burcu0725 merveykaya benimki 9 ayının içinde ama bugün daha iyi ilk gün zor oluyormus yaptırdığıma pişman değilim mutlaka öneririm ilerde çok daha zor oluyor herşey
Burcu0725 Elifglarda aynen canım bıraz daha iyi olduk bugün fitil çok iyi geldi uyku da yaptı iyice dinlendi çok şükür ikimizde rahatız bugün sağol desteğin için 🙏🏼☺️
Burcu0725 Elifglarda aynen canım bıraz daha iyi olduk bugün fitil çok iyi geldi uyku da yaptı iyice dinlendi çok şükür ikimizde rahatız bugün sağol desteğin için 🙏🏼☺️
Tomris4646 [bilinmeyen] canım sadece ilk gün ağlıyor yarın her şey normal olacak ağrı kesici ver 4 saatte 1 kremini sür bitti gitti inşallah
Keremduyguegemen Bizim oğlumuzda 2 aylık korkuyorum EŞİM yaptıralım diyor bilemiyorum nasıl olacak nasıl bi süreç bizş bekliyor meme reddimizde var ağlamaklı zaten banada akıl verin lütfen 😓
Bisaniye Burcu0725 oğlum 10 da olmuştu sonra ilk saat 3 civarı ağladı.7,5 8 e kadar her çişte ağladı sonrası rahat geçti. 1 hafta içinde de iyileşti☺️