AyMeh Keşke bu konuyu bir doktora sorsanız. Demekki süt korumuyormuş, demekki duş korumuyormuş. Eğer ablanız hiç korunmadan hamile kalmadıysa yumurtalık,rahim,eşten kaynaklı sorun vs vardır. Sizin bir sorununuz yokmuş demekki kalmışsınız. Hiçbir korunma yöntemi %100 değildir. Tek yolu tüpleri bağlatmak. Diğer yöntemlerle en azından gerçekten Allah’ın takdiri diyebilirsiniz. Ama korunmasız ilişki bilemiyorum😊 Bence siz 2. Evladınızdan sonra gerçek bir korunma yöntemiyle ilerleyin size yazık