Prensesannesiduru63 Kızlar bu akşam balık yapacaktık evde ama ben unuttum sütlaç yedim bişey olur mu ya korkuyorum şu an yemezsen mi acaba
Prensesannesiduru63 guno yani kaç gündür buzluktaydı bş türlü yapmak kısmet olmadı çıkarıp hep geri koyuyordum buğüne kısmet oldu yapmak
yagmursen Prensesannesiduru63 sütlaç yemesenizde bir şey olabilir. Buzluğa koyulan et ve balık ürünleri özellikle çıkar koy çıkar koy yapılmaz. Balık tavuk zaten sıkıntılı bence yemeyin
Gryffindor Prensesannesiduru63 Yani içten çözülmeler başlamıştır. Sütlaç yemeseniz bile tehlikeli olabilir bilemedim 😔
tineanigra Prensesannesiduru63 siz o balığı çöpe atın. Yediğiniz sütlaçla alakası yok ama çözülmesi başlamış et ürünleri tekrar dondurulmaz hele ki balık gibi riskli bir ürünse