Zelihasidelya07 Benim oğlum da öyleydi. Maşallah diyin. Yeni nesil böyle ama adım attırmayın aman diyim benim eşim de çok yapmaya çalışırdı hoşuna gidiyordu adımlaması. Doktora beraber gittiğimizde sorduk, içe basan dışa basan, yürüyüş bozukluğu olan insanlara dikkat edin hepsinin bebeklik döneminde adım attırılmaya çalışılmıştır dedi bize. Sağlıkla büyüsün akıllı bıdık🫶