dunyaylabenimaramda Gece 1 de uyudu eşek sıpası, sabah 10 da kalktı. Havuçlu pankek, tahin&bal yedi iki üç kaşık. 13.00 da uyudu 3.5 saat olmuş hala uyuyor. Uyuyan bebeyi kaldırmakta istemiyorum, tek uykuya mı düşmeye çalışıyor acaba bilemedim ki 😐 13 aylık bu arada
birminikbebekannesi dunyaylabenimaramda Benim oğlum da aynı gece uyur sabah kalkar 10 gibi bi kaç saat sonra geri yatar ve hala uyuyor 🤷♀️
cutiebun_ dunyaylabenimaramda ilk oğlum da öyleydi şuan 5 yaşında hala öyle uykuyu sever. küçükken öğlen 1de yatardı akşam 6da kalkardı 😂