Seda42harun bizim 20 günlük olmadan sancılarımız başladı. Gaz dedik barsak gelişmedi dedik, kolik dedik, her bebek yaşıyor dedik. damlalar damlalar çeşit çeşit . 1 ay oldu yok düzelmedi 2 ay oldu düzelmedi. Doktor değiştirdik sütü yumurtayı kes dedi 1 ay diyet yaptım düzelmedi. Çocuk gastro ya gittik çoklu besin alerjisi dedi. Memede ağlama gaz karın gurul gurul kakası çok suluydu. En son mukus gelmişti.