Hsyn9Karan o aylar tek uykuya gecıs ayı oluyo bazen 2 bazen tek uyku yapıyolar ben cok zorlanıyordum postlar bıle acmıstım tek uyku yapsa aksamuzerı fena oluyodu 2 uyku yapsa 2.ye asırı dırenıyodu cok kotuydu o gunler 🤦🏻♀️ suan 16 aylık olacak tek uyku tamamen cok sukur 💕