Bir haftadır burun tıkalıydı her gün serumla açmaya çalıştım düzelmedi. Doktorumuz burunu aç ciğerlerde bir şey yok dedi o kadar. Dün gece aşırı huzursuzdu gaz sancısı olarak düşündüm acı acı ağladı. Bugünde emmek istemiyor kusuyor hafif kokulu gibi. Ateşi yok ama ağlıyor nedenini anlamadığım şekilde. Ayrıca gözünden sürekli iltihap akıyor😢