Kızım 3 aylık. Uykuları doğduğundan beri çok düzensizdi. Artık çok yorulmaya başladım arkadaşlar defalarca kez uyutuyorum uykudan kendi kendine hep elleriyle uyandırıyor kundakta kıyameti koparıyor yapamıyorum neden sürekli elleriyle yüzümü gözünü ovar hiç huzuru yok hep geriliyor falan uykuda sonrada uyanıyor malum var mı yaşayan :((