Merhabalar, koltuk altımda ve boynumda elime gelen noduül ve kol ağrımdan dolayı doktora gittim. Kolum iki adet boyun fıtığım varmış. Sonra da özel hastanda boyun ve koltuk altı ultrason çektirdim sonuçlar böyle hatta ultrason uzmanı neden geldin dedi, hem cerrah hem de ultrason uzmanı hafif viral de bu şekilde şişer olumsuz bir durum yok dendi oğlum da kreşe gidiyor ancak internette 2cm üzeri olumsuz şeyler okuyynca sormak ! 

](istedim.))