Arasanne Kızlar 2 aylık ıken sünnet oldu. 1 yasında pipide yapışıklık mevcut. Basına gelen anneler neler yaptı? Doktora bu hafta randevu aldım
Slmklcsln Arasanne az önce bi doktorun yorumunda gördüm erken sünnet pipi de yapışıklığa sebep oluyor diye
Arasanne Slmklcsln aynn oldu vsllshi. Şimdi napsak dıye dusunuyoruz okudum bazı yerlerde zamanla gecen dıye de var ama İnsan tereddüt ut edıyor
Beyza18 Slmklcsln Her banyoda pipiyi çekerek yapışmasını engellemek gerekir yoksa yapışır. doktorumuz her kontrolde bizi uyarır.. ayrıca erken sünnet ettirmek hem olması gereken hem çok kolay iyileşiyor hem de idrar yolu enfeksiyonlarından koruyor
Slmklcsln Arasanne bizde erken sünnet ettirdik 2 aylıkken şu 4 aylık pipi de yapışıklığı kaç ay sonra fark ettiniz
Poyrazin_annesii Arasanne bn 40 gunlukken sünnet ettırdım şuan 9 bucuk aylık pipisi normal. Acaba bu zamandan sonra yapısık olma riski varmı hala