Zarifokur Merhabalar kızlar size hediye iPhone 14 pro max gelse satar mısınız ? Yoksa kullanır mıydınız ?
tatlibiranneo Zarifokur elimdeki telefon iyiyse satarım hatta o kadar pahalı telefon kullanamam satıp iki alt modelini alırdım kalanı bende dururdu
Aysegul93 Zarifokur ihtiyacım yoksa kullanırım.ihtiyacım varsa bir alt model alırım yani bu tamamen ihtiyÇ meselesi
asiltonunmommysi Zarifokur kullanır kendi telefonumu satar parasıyla bi ihtiyacımızı karşılardım. Hediyenin kimden geldiğine de bağlı tabi biraz 😂
Aysegul93 Zarifokur ya bir de satınca fiyatından çok aşağı gidecekse hiç satmayın. Onu satsanda dört dörtlük bir geçim sağlanmaz satmasanda.