guno Ben olsam mama verirdim açıkçası zaten ek Gıda dediğimiz şey tadımlık oluyor, kaşık ucuyla yiyor. Nasıl kilo alsın o şekilde? Kaldı ki ek gıdaya geçen bebeğin ana besin kaynağı yine anne sütü veya mama oluyor aylar boyunca .
AyMeh Mlkkrm selam.Benimde kizim bu ayin 15 i 4 aylik olucak.ek qida ne verileceyini bence doktor soylemeli.cunki biz bilemeyizki.cou kisi soyluyo ek qida .ama benim kizim alergili falan o yuzden doktor ne soylerse onu vericem
100710 Mlkkrm 1 veya 2 yemek kaşığı kadar bide bana karışım yapma ve rondodan birşey yapıp verme dedi
Mlkkrm 100710 Bu bıldırım gelen yerde resım ekle dıyor basıyorsunuz ordan resmı secıyosun altta yukle var basıyosun yuklendıkten sınra alta link cıkıyo yanında kopyala yazıyor kopyalaya bas sonra ordan cık bu konusmaya gr yapıstır olur
100710 Mlkkrm Denedim canım olmadı dosya yüklemedi dosya çok küçük diye yazı çıktı karşıma 5 kere denedim olmuyor