omerinannesi_2705 6 yaşında yeğenimin geceden beri ateşi 39 - 40 derece ilaç verdik düşüyor sonra tekrar çıkıyor en etkili ateş düşürme yöntemi nedir ılık suyla duş aldırdık pek faydası olmadı 😔
Yasemin34 omerinannesi_2705 doktora başvurun çünkü influenza salgını var ateşi inatci düşmüyor yada vücutta enfeksiyon da olabilir evdeki ilaçlar zor düşürür dönüşümlü 4 saatte bir verseniz çocuk baya halsiz kalır en azından hastanede serum iğne yaparlar daha etkili
Noname21 omerinannesi_2705 düşmüyorsa antibiyotik siz düşmez Allah korusun havale geçirmesin götürsünler bir
omerinannesi_2705 Elifffko gidildi doktora ama hafta sonu olduğu için acilde pek bir müdahale etmemişler şurup yazıp göndermişler
omerinannesi_2705 Yasemin34 hiçbir şey yapmadılar acilde herkes aynıydı şurup verip yollamışlar salgın gibi duruyor da tehlikeli ateş korktum bende çok