Merhaba, kızım bugün 33 günlük oldu 2 gün önce doktor randevumuz vardı kızımın saçında konak başlamış doktorumuz biobaby konak önleyici şampuan önerdi ama şampuanı incelediğimde içeriğinde sülfat olduğunu gördüm ve satın almadım. siz konak için neler yaptınız ve hangi şampuanı kullandınız? tecrübeli anneler önerilerinizi bekliyorum